GENIETEN!
Wat een fantastisch jubileumjaar, met uiteenlopende events, een diversiteit aan opdrachtgevers, energie en enthousiasme en als kroon op mijn werk ontving ik dit tijdens de evaluatie van de KAIZEN awards. Dat is GENIETEN!
Wat een fantastisch jubileumjaar, met uiteenlopende events, een diversiteit aan opdrachtgevers, energie en enthousiasme en als kroon op mijn werk ontving ik dit tijdens de evaluatie van de KAIZEN awards. Dat is GENIETEN!
We, the Circular Textile Days team, sincerely thank all our exhibitors, visitors, partners and facility providers. You all made the event into a great succes. We enjoyed your enthusiasm and hope that the event has given you the insights, knowledge, new business partners and opportunities to build and maintain a ‘future proof’ way of recycling, reusing and repairing textiles. Alone we can’t, but together we can!
We love to see you at the next Circular Textile Days in 2023.
We keep you informed.
Corona dwong ons om een andere draai te geven aan de opening. We besloten om een video te maken van de gebruikers van het pand: 2 basisscholen, een kinderopvang, wijkcentrum en 2 sportorganisaties. We wilden graag een aantal aspecten naar voren laten komen: de verschillende gebruikers, samenwerking, het pand zelf en de kinderen. Informatief, maar vooral ook leuk om naar te kijken.
In 2011 begon mijn plan om voor mijzelf te beginnen. Geen lang gekoesterde wens zoals bij velen, maar het begon met een idee en binnen enkele maanden zat ik bij de Kamer van Koophandel. De naam NICE projects & events was snel bedacht. Mijn bedrijf moest een positieve uitstraling krijgen met een frisse huisstijl. Het is januari 2012 en mijn reis is begonnen…
We kijken reikhalzend uit naar de test resultaten van de live events om weer persoonlijke ontmoeting en kennisoverdracht te organiseren. De vraag is in hoeverre online events onderdeel blijven uitmaken van onze toekomst. Ik denk dat dit een heel reëel scenario is en zeker een aanvulling biedt op de live events. Er zijn nog veel meer varianten mogelijk, maar ik licht deze 3 praktijkcases van Waterschap Rivierenland, Albert Heijn en Gemeente Hardinxveld/Het NIeuwe Wonen er graag voor je uit.
Events kregen een andere dimensie in 2020. Van live naar 1,5 meter naar online. Een paar actiefoto’s uit 2020…
Een veel gehoord geluid is dat organisaties besloten hebben om geen events meer te organiseren in 2020. Een besluit dat genomen is om risico’s uit te sluiten. Welke risico’s kunnen er zijn? Als organisatie mis je hiermee een belangrijk contactmoment met personeel, relaties, klanten of inwoners. En dat in een tijd waarin er alleen maar meer mogelijkheden zijn!
Het event van één van mijn opdrachtgevers moest noodgedwongen worden verschoven naar het najaar. Helaas ontving ik deze week het bericht dat het event dit jaar niet meer zal plaatsvinden. Hoe moeilijk ook… ik sta er helemaal achter. Het hele concept staat in het teken van het bereiken van hun missie. Een concept wat zich niet laat ombouwen naar online of een 1,5 meter event. Hoe begripvol ook, hoe ga ik deze boodschap brengen aan de partijen waarmee ik dit event ga neerzetten?
Hoe events zich in de komende periode gaan ontwikkelen blijft voor iedereen een groot vraagteken. Het is zeer goed denkbaar, dat organisaties op een andere manier hun events gaan en blijven organiseren. Dat biedt mogelijkheden voor kleinschalige events, regionaal georganiseerd. Naar je deelnemer toe in plaats van andersom. Events on tour!
Tijdens de training Advanced Event Marketing kwam ik voor het eerst in aanraking met The Hero’s Journey. Een storytelling cyclus die je perfect als basis kunt gebruiken voor de communicatie en conceptontwikkeling van je event. En kijk eens goed naar het model, want wat een praktijkvoorbeeld hebben we gehad tijdens de afgelopen periode. The Hero’s Journey is altijd een basis voor verandering, ontwikkeling.
De mogelijkheden op het gebied van online events groeien substantieel. Visuele, technische, functionele en praktische hoogstandjes. Ze zijn allemaal zeer effectief op hun eigen wijze. Erg interessant, want het beperkt zich al lang niet meer tot online meetings en keynotes. Creatief en onafhankelijk advies nodig? Neem contact met me op!
De training Advanced Event Marketing is een echte verdieping op het gebied van events rondom concept, doelgroep, The Hero’s Journey, ROI en communicatie. Mooie marketing termen, maar concreet betekent het dat ik jouw event nog beter afstem op je doelgroep en jouw deelnemer een reis laat maken die al ver voor het event begint en nog doorgaat als het event al lang is afgelopen.
NICE projects & events wordt partner van de Beeldkazerne, het inspiratiecollectief. Wij zijn strategische denkers en ideeënmakers. We creëren synergie en beweging door originele en betekenisvolle oplossingen.
Ik ben al enkele jaren lid van het Communicatie Platform Gorinchem (CPG). Deze keer kwamen ze binnenkijken bij NICE. Leuk om na te denken over de vraag ‘Wanneer is een evenement voor jou geslaagd?’.
Wat een events in 2018! Het jaar kenmerkt zich uitsluitend door hoogtepunten, fantastische samenwerkingen, bijzondere invullingen en de verbindingen die tot stand zijn gekomen. Business events met impact!
Een persconferentie over een overname van HEMA is niet zomaar een event! Daar gaan dagen van spanning aan vooraf. Crew en organisatie staan stand-by, om als het nodig is direct te schakelen. Aan iedereen wordt strikte geheimhouding gevraagd.
Wat mag wel, wat mag niet rondom de publicatie van foto’s na een event en waarvoor moet toestemming worden gevraagd? Het blijft een lastige. Lees er alles over in het verhelderende blog van Charlotte’s Law.
Innovatieplatform BrainStroom is op 1 maart 2018 tijdens de spectaculaire kick-off in Gorinchem gelanceerd. Met trots presenteren we hierbij onze BrainStroom promo. Maar verwacht meer! BrainStroom is het innovatie-initiatief voor vernieuwers en vaartmakers van innovatiekracht in onze regio waar je in de toekomst van gaat horen.
Na een intensief voortraject is het zover! We zijn ontzettend blij dat wij u kunnen informeren over de kick-off van BrainStroom. Een multifunctioneel platform, de paraplu voor een digitaal platform, innovatiefonds en een innovatiefestival.
In de workshop Interaction Design nemen ze het gemiddelde, traditionele congres als startpunt. Wat volgt is een zoektocht naar alternatieven die ieder programmaonderdeel leuker en effectiever maken.
Is citymarketing onmisbaar voor kunst en cultuur of andersom? Welke rol spelen kunst en cultuur bij citymarketing en hoe beïnvloeden zij elkaar? Zijn zij onlosmakelijk met elkaar verbonden? Laat u inspireren door toonaangevende sprekers, praat mee en oordeel zelf tijdens ons seminar op 27 november in Delft.
We zijn ontzettend blij met het programma van PIONIEREN IN HET SOCIAAL DOMEIN op 2 november bij Fort Altena. Bent u benieuwd naar de ervaringen van anderen? Dan wilt u dit seminar niet missen. Leer van onder andere Fred Vahlkamp (Bank van Noppes) en Jos de Blok (Buurtzorg), ontdek wat het voor u of uw organisatie betekent en kom in contact met gemeente, financiers of andere pioniers.
Hoe kom je als event manager aan inspiratie? Ik steel elke dag en overal. Met de wetenschap dat al het creatieve werk voortborduurt op wat er daarvoor is geweest, ligt alles voor het grijpen.
Op 20 juni vond het slotevent van het visietraject GO2032 plaats, het Stadmakersevent. Gorkum TV was aanwezig en heeft een wel heel bijzondere burgemeester geïnterviewd.
Ik kijk terug op een fantastische samenwerking en geniet van de waardering die blijkt uit deze kaart van mijn tijdelijke collega’s en een tas met heerlijke HEMA-cadeaus.